Split/Second (PS3 demo) [frissítve]

Hatalmas reményekkel töltöttem le a Split/Second demo-ját a PSN-ről, majd a rövid telepítés után már tapostam is a gázt – szó szerint, mivel a demo-ban a számomra kényelmetlen R2/L2 kombináció van. A látványra egy szavam sem lehet: az egy szem játszható pálya színei nagyon szépek, amolyan “jó reggelt Los Angeles” hangulatú az egész a vöröses-barnás árnyalatokkal és a nappal. Az autó alatt tanyázó HUD-on minden remekül látszik, nagyon tetszetős megoldás a tényleg fontos dolgok egy helyre pakolása. A játék célja roppant egyszerű: elsőként célba érni… és ha közben rommá törjük a “várost” (vagyis a valóságshow pályáját), az csak dob a hangulaton. Robbanó hordókat potyogtató helikopter, felrobbanó tartálykocsi, lezuhanó repülő, összeomló irányítótorony vagy sztráda. A sor sokáig sorolható, a játék elég sok lehetőséget nyújt a rövid (4-5 perces) versenyek alatt arra, hogy mindenkit (pontosabban: az előttünk lévőket)… hogy is mondjam… hátráltassunk. A verseny során töltődik egy csík, amivel aztán aktiválni tudjuk a fenti ajándékokat, melyek remélhetőleg porrá zúzzák ellenfeleinket.

A rövid ömlengés után a fekete leves: vagy velem van a baj, vagy tényleg szinte zéró a sebesség érzet. Egy Burnout szintű, agyament sebességgel száguldozó játékra számítottam, helyette egy lassított felvételt kaptam. Nagyon vontatottnak és lassúnak tűnik, az autók kicsit késve reagálnak, a driftet nagyon szokni kell. Ennek ellenére párszor még tuti nekifutok, talán csak megszokás kérdése…

A Youtube hasznos dolog. Kíváncsi voltam, hogy a netre feltöltött videókon is olyan esetlennek tűnik-e a játék és a válasz elszomorított: a Boxos verzió sebességével semmi baj nincsen, csak a PS3 verzió ilyen lomhácska…


Egy gondolat “Split/Second (PS3 demo) [frissítve]” bejegyzéshez

  1. a sebességérzetről az fogalmazódott meg bennem, hogy eddig sokszor panaszkodtam pl need for speednél, hogy kifolyik a szemem és követhetetlen a játék. na ez itt nem így volt, még a robbanásoknál sem. szóval lehet csak megszokás kérdése, lehet ők is ezen a véleményen voltak pár autós játék kapcsán, hogy elszaladt a motion blur nevű ló, vegyünk már vissza belőle, mert szeretnénk látni és élvezni is azt, amit csinálunk, jelen eseteben az autóversenyzést.
    és ez így néz ki. veszít a sebességérzetből. de ha játszol vele huzamosabban, akkor ez lesz mondjuk a mérvadó, és azt mondod, hogy bakker, semmit, nem látok, miközben a burnout-ot/nfs-t tolom.
    nem mondom, hogy etalon játék lesz belőle, de lehet mások is odafigyelnek majd erre. de az is lehet, hogy bénák voltak és szimplán nem tudtak jó sebesség érzetet kelteni és azért néz úgy ki a split second, ahogy kinéz.
    de lehet hogy váltóhiba miatt nem megy gyorsabban a szekér, de ezt csak az utánozhatatlan és utolérhetetlen palik laci tudná megmondani….

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s