Konzolos porfogóim

hm

Számos játékot vettem az elmúlt tíz évben, legyen szó akár lemezes, akár digitális formában való vásárlásról. Nemrég újra rápróbáltam egy lassan két éves szerzeményemre, a Hotline Miami című játékra. Hihetetlen módon imádnám, ha nem lenne két alapvető problémám vele:
1) embertelen nehéz
2) embertelen béna vagyok

Gyors agyalás után egy elég kellemetlen (és valószínűleg nem is teljes) lista született a be nem fejezett játékaimról.

Assassin’s Creed (PS3; minden PS3-ra megjelent része és DLC-je)
Az első rész jött velem szembe nagyon jó áron. Megvettem és szinte azonnal utána PS3-ra gigantikus AC leárazások érkeztek. Bevásároltam ott is, de miután az első rész vége előtt elakadtam, sosem kerültek letöltésre 😦 . Ügyetlen vagyok hozzá, egyszerűen nem tudok harcolni 😦 . A “fél tucat kereszteslovag 2 négyzetméteren belül” harcnál végleg feladtam.

Prince of Persia (2008) (PS3)
Egy gyönyörű csoda a 2008-as PoP játék, de a harc elvágta nálam a dolgot. Értem én, hogy Elika meg ütés kombinációk, de nem tudom őket megcsinálni. Bőven a vége előtt rekedtem meg benne egy boss fight során.

Everspace (PS4)
Bőven 1000+ óra Ace Combat után ültem be az űrhajómba, hogy a legelső, semmirekellő, piti ellenfél atomjaimra robbantson. Vagyis ez a tippem, mert az ellenfeleket sosem látam, csak azt, hogy elporladok.

Bioshock (1-3) (PS4)
Imádom a dizájnt, a hangulatát, de mivel FPS, fő célpontjaim vagy a plafon vagy a padló. A vertikális célzással vannak csúnya problémák az agyamban. Ha normál módban van, nem tudok célozni vele, mert pont fordítva csinálnám. Ha inverzre állítom… nem tudok célozni vele, mert pont fordítva csinálnám. Igen, valahol vicces.

Valiant Hearts (PS3)
Fránya “áss a bombázás alatt”. Itt nem vagyok biztos benne, hogy az én hibám a dolog, mert a DS3 controlleremre enyhe kifejezés a “haldoklik”, de ebben a nagyszerű játékban sikerült az említett résznél teljesen megrekednem.

Vanquish (PS3)
Végre egy TPS! Max Payne, Army of Two. Sok-sok órát öltem beléjük, de a Vanquish picit soknak bizonyult. Szívem szerint ismét előrántanám a beteg kontroller kifogást, de itt szerintem több is van benne. Jó pár próbálkozás után, az első (igen, az első) boss fightnál félreraktam .

Batman Arkham Origins (PS3)
Kódfejtés. Tiszta röhej, de egyszerűen nem értem a hogyanját – és ezen az “automatán” izgő-mozgó kontroller sem segít.

Hotline Miami (1-2) (PS3-PS4)
El nem tudom mondani, hogy mennyire szeretném szeretni ezt a játékot. Imádom a dizájnt, a hangulatát, a zenéjét, az alapötletét, de nem tudok túllépni rajta, hogy számomra kiborítóan nehéz. Tudom, hogy a Hotline Miami alapja a trial & error, de ettől függetlenül mocsok gyorsan kiakasztó tud lenni, hogy az első szoba kitakarítása után rettegve gubbasztok és próbálok taktikusan elindulni, hogy aztán két másodperc múlva végül ledaráljanak.
Gombával célozni pokolian nehéz, az auto-lock pedig sokszor megbízhatatlan, ami ebben a játékban sajnos egyenlő egy instant restarttal.


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s