Shadowrun 2022

Idén még nem nagyon “mutogattam” a frissen érkezett könyveket, de a héten nálam landolt Shadowrun Anarchy után úgy gondoltam, hogy az idei (eddigi) Shadowrun termést megemlítem.

Nagyon ritkán vásárolok magyar nyelvű szerepjátékot (talán a Gyűrűk Ura RPG és kiegészítői voltak az utolsók x+sok évvel ezelőtt), de amikor megláttam, hogy a Beholder Kft. szinte ingyen dobja mindenki után az Árnyvadász kézikönyv és Mágia az árnyakban párost, azonnal le is csaptam rá. Imádtam a harmadik kiadást, a csapat is szerette, sokat játszottuk.

Sajnáltam, hogy a meglepő mennyiségű kiegészítő mellett Seattle leírás (hivatalosan) sosem jelent meg itthon, így a NobleKnight oldaláról rendeltem egy Seattle Sourcebook (1E) és egy New Seattle (3E) könyvet. Egyik sem mai gyerek az aktualitását tekintve, de a szívem a régebbi dizájn felé húz. Ez fokozottan igaz a Seattle Sourcebookra, egyszerűen imádom a színes reklámbetéteket benne.
A NobleKnight egy kincsesbánya ezer szempontból is, de a nemrég bevezetett vám miatt elképesztő módon meg kell gondolni, hogy mit szeretne az ember. A postások is szokták rázni a fejüket, miután látták, hogy mit rendeltem és az mennyi plusz pénzbe került…

Egy jó ideje hatalmas rajongója vagyok a DriveThruRPG print on demand szolgáltatásának. Kezdetben csak olyan könyveket szereztem be náluk így, ami csak ebben a formátumban jelent meg (az nWoD számtalan apró kiegészítője), később már bátrabb lettem.
Shadowrunból így került hozzám nemrég két klasszikus modul, a Mercurial és a Harlequin’s Back – sajnos utóbbi előzménye, a Harlequin nem rendelhet PoD -, valamint tavaly a Renraku Arcology: Shutdown és egy első kiadású, puhaborítós, fekete-fehér, első kiadású alapkönyv.

A héten agyalások és kavarodások után a polcomra került a Shadowrun Anarchy keményborítós változata is. A játék elképesztően megosztó, kap hideget és meleget egyszerre, de szerencsére vagy éppen sajnos, ezek nem szoktak befolyásolni. Bezsákoltam, meglátjuk mi lesz a sorsa.


Hozzászólás