Ég Veled Sötét Lovag!

Vannak hírességek, akik olyan hosszú ideje szerves részét képezik egy rajongó életének, hogy elvesztésük nem csupán egyszerű döbbenetet tud okozni. Ez történt, amikor 2022. november 10-én elhunyt Kevin Conroy. A Sötét Lovag örökös hangja.
Kevin Conroy rajongó vagyok, mióta (hála az internetnek) nem csak németül tudtam nézni a Batman The Animated Series-t. Aztán jöttek az egész estét filmek, még több sorozat, számítógépes játékok és nem volt kérdés, hogy Kevin Conroy maga Batman.
Olyan szinten tette magáévá a figurát, hogy amikor más kölcsönözte a hangját Gotham védelmezőjének, akkor is érződött, hogy (csúnya kifejezéssel) érzésem szerint őt próbálták picit utánozni.

Harminc évig kölcsönözte a hangját a világ egyik leghíresebb és számomra legnagyszerűbb hősének (közben papíron felnőttem egy teljes generációval együtt), és biztos vagyok benne, hogy ha másképpen alakul a világ, akkor számtalan történetben hallhattuk volna a félreismerhetetlen hangot. Ezen kívül is biztos, hogy elvesztése után többé nem hallhatjuk Mark Hamillt sem mint Joker.

Ég Veled Sötét Lovag!


Hozzászólás